BANNER1

kartka świąteczna 2017

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia i zbliżającego się Nowego 2018 Roku, życzymy wszystkim członkom, sympatykom i sponsorom Stowarzyszenia Chrzanowskich Cyklistów dużo zdrowia, samozaparcia, sukcesów sportowych i zawodowych, oraz realizacji planów turystyczno-rekreacyjnych.

Zarząd Stowarzyszenia Chrzanowskich Cyklistów

22197862 1570584739630553 1060613135 o

Kończy się rok, nadszedł czas podsumowań i rozliczeń. Podsumujmy więc rowerowe imprezy rekreacyjne organizowane przez Stowarzyszenie Chrzanowskich Cyklistów w 2017 roku.

Zorganizowaliśmy 5 rajdów i 2 wycieczki, w których to imprezach łącznie wzięło udział ponad 750 uczestników. Pogoda nie zawsze dopisywała, za to zawsze dopisywał dobry humor. Dziekujemy wszystkim za aktywny udział, za drobne niedogodności i uchybienia przepraszamy. Dziękujemy też grupie Rowerowy Chrzanów za pomoc w organizacji rajdu na zakończenie sezonu.

Serdecznie wszystkich zapraszamy na nasze imprezy w roku przyszłym, a planujemy ich kilka (jako organizatorzy, współorganizatorzy i partnerzy):

29 kwietnia Rajd w Babicach

16 września Rajd Chrzanowskich Cyklistów Biblioteka na dwóch kółkach

pażdziernik zakończenie sezonu

11 listopada Wycieczka z okazji Narodowego Święta Niepodległości

Jak widzicie mamy ambitne plany, ale wiemy że z Waszą pomocą wszystko się uda.

Do zobaczenia na rowerowym szlaku!

20171202 095026

W dniu wczorajszym Stowarzyszenie Chrzanowskich Cyklistów i Chrzanowska Masa Krytyczna zorganizowały happening rowerowy pod nazwą: Antysmogowa Masa Krytyczna. Na Rynku w Chrzanowie przed wyjazdem odczytany został apel antysmogowy. Następnie w symbolicznych maseczkach pojechaliśmy na dwa chrzanowskie osiedla domków jednorodzinnych, gdzie prowadziliśmy akcję ulotkową zachęcającą do używania w kotłach lepszego paliwa, lub zmianę w miarę możliwości kotła węglowego na nowocześniejszy lub gazowy. Nasza kampania antysmogowa nie ogranicza się tylko do kolportowania ulotek. W kilku kościołach został odczytany nasz apel, współpracujemy też w tej sprawie z Urzędem Gminy w Chrzanowie i Miejską Biblioteką Publiczną w Chrzanowie. Mamy nadzieję że przez uświadamianie i nagłaśnianie tematu, choć część mieszkańców zmieni swoje nawyki na bardziej ekologiczne i wspólnie będziemy oddychać czyściejszym i zdrowszym powietrzem. W akcji bardzo aktywnie pomagali nam koledzy z Jaworzna-dziękujemy.

Jeżeli popierasz nasze działania i chcesz pomóc to zachęcamy: wydrukuj ulotkę i rozdaj sąsiadom.

Zachęcamy też do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym.

Regulamin konkursu.

20171111 131143

W ramach obchodów Narodowego Święta Niepodległości, Stowarzyszenie Chrzanowskich Cyklistów zorganizowało wycieczkę do Krakowa złożyć hołd osobom, którzy doprowadzili do odzyskania niepodległości w 1918r. W wycieczce wzięło udział 21 osób z Jaworzna, Bierunia, Tychów, Katowic, Trzebinii i Chrzanowa. Odwiedziliśmy Kopiec Niepodległości im. Józefa Piłsudskiego na Sowińcu oraz Pomnik Józefa Piłsudskiego i Czwórki Legionowej. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Pizzerii Paolo w Liszkach, gdzie uczestnicy pokrzepili się pyszną pizzą fundowaną przez Stowarzyszenie Chrzanowskich Cyklistów.

Dziękujemy uczestnikom za aktywny udział w wycieczce, Wasz udział utwierdza nas że warto organizować takie imprezy.

Szczególne podziękowania dla Biura Promocji i Rozwoju Gminy Urzędu Miejskiego w Chrzanowie za przekazanie okolicznościowych odblasków.

Pojawiły się opinie że nasza wycieczka to już klasyk, więc to nas zobowiązuje do kontynuacji już za rok, a okazja ku temu będzie szczególna: 100-lecie odzyskania niepodległości przez Polskę.

W tym samym czasie grupa sportowa Stowarzyszenia Chrzanowskich Cyklistów zorganizowała trening MTB podczas którego oddano hołd żołnierzom pochowanym na cmentarzu wojennym nr 445, a walczącym w wojnie która przyniosła Polsce niepodległość.

ZDJĘCIA

11listopada

11 listopada, w 99 rocznicę odzyskania Niepodległości, zapraszamy na wycieczkę rowerową. Tradycyjnie pojedziemy do Krakowa w miejsca związane z pamięcią o Naczelniku Józefie Piłsudskim i Legionistach. Trasa przejazdu prowadzi przez Puszczę Dulowską, miejscowości: Frywałd, Baczyn, Mników, Cholerzyn, Kryspinów. Dalej, już na terenie Krakowa: Lasek Wolski i Kopiec Piłsudskiego. W drodze powrotnej odwiedzimy pomnik Naczelnika i Czwórki Legionowej. Potem przez Rynek Główny, Wawel, Bulwarami i Wałami Wiślanymi do Piekar i Liszek, gdzie w Pizzerii Paolo organizatorzy częstują pizzą! Zabierzcie ze sobą dobry humor, bo marudy z nami nie jadą. Ruszamy spod lokomotywy Ryś na Placu Tysiąclecia o godzinie 9:00.

Nasza wycieczka jest częścią oficjalnych obchodów Narodowego Święta Niepodległości w Gminie Chrzanów.

Skład: Krzysiek Szczepina, Tomek Fidytek, Zbyszek Grabowski, Jacek Miętkiewicz, Marcin Baran

Wyścig w Wierchomli to ostatni przystanek na mapie tegorocznej edycji Cyklokarpat. Ponieważ to finał, na linii startu ustawiło się 5 zawodników SCHC, którzy chcieli się zmierzyć z trasą może niezbyt trudną technicznie, ale na wielu fragmentach wymagającą uwagi i szczególnej koncentracji. Co by jednak nie mówić, dystans Mega liczył 48 km długości i blisko 2.000 metrów przewyższenia, zatem było co deptać.
Po wielu burzliwych i błotnistych startach w tym sezonie, Wierchomla przywitała nas słonecznym aczkolwiek rześkim, zaledwie kilkustopniowym porankiem. Z każdą jednak minutą temperatura powietrza i atmosfera w miasteczku zawodów się podnosiły, szczególnie, iż tym razem zawodnicy SCHC mogli liczyć na żywiołowy doping osób towarzyszących ;)
Na mecie meldujemy się w następującej kolejności: Tomek Fidytek z najlepszym czasem wśród SCHC (2 miejsce w kategorii wiekowej), Krzysiek Szczepina (1 miejsce), Marcin Baran (12 miejsce), Zbyszek Grabowski (7 miejsce). Jacek spotyka się z awarią techniczną roweru i pokonany schodzi z trasy.

W indywidualnej klasyfikacji generalnej, po całym sezonie, zajmujemy: